LEGFRISSEBB e-útdíj információk !

A Bevallási Közreműködői tevékenység igénybevételéhez kapcsolódó Egyedi Szerződés, valamint a Bevallási Közreműködői adatszolgáltatásra és hozzá kapcsolódó helymeghatározó szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF már elérhető. A legfrissebb e-útdíj hírekről a továbbiakban itt tájékozódhat.

Bővebben>>

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a részünkre visszaküldött aláírt bevallási közremuködoi szerzodések mellékleteiben szereplo jármuvek kódjai az útdíj rendszerbe feltöltésre kerültek. A HU-GO rendszerben történo összerendelések így valamennyi jármu tekintetében elvégezhetoek.

Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a lehetséges bírságolások elkerülésének érdekében a rendszer muködését közösen segítsük!

Mindegyik, de különösen a szivargyújtóról üzemeltetheto fedélzeti eszközözök energiaellátásának, jeladásra alkalmasságának, azaz üzemszeru muködésének biztosítása, a teljes úthasználat ideje alatt (indulástól érkezésig) az úthasználó feladatát képezi. Ezért fokozottan kérjük Önöket, hogy az úthasználat megkezdése elott, továbbá lehetoségeikhez mérten az úthasználat során többször is ellenorizzék jármuveikben lévo eszközök muködését.

Erre vonatkozóan jelenleg az alábbi lehetoségeket tudjuk biztosítani:

  • operátor központon keresztül személyes egyeztetés
  • havidíjas szolgáltatást igénybe vevo ügyfelek esetén az on-line felület segítségével
  • mobil eszközök esetén a visszajelzo ledek követése


Az Eszköz tápellátását az úthasználat alatt tilos megszüntetni (kihúzni a szivargyújtóból), sot javallott az Eszköz energia ellátásáról a megállás után még 1-2 percig gondoskodni, hogy az utolsó szakaszadatok egészen bizonyosan a központi adatfeldolgozó rendszerünkbe beküldésre kerüljenek.

Szeretnénk jelezni azt is, hogy a tengelyszám állítására jelenleg - egyelore a mobil eszközök esetén is - csak a HU-GO felületén van lehetoség!

Természetesen a kialakult helyzethez alkalmazkodva a következo hetekben folyamatosan szeretnénk újabb alkalmazásokkal segíteni a fedélzeti eszközök ellenorzését, az újabb lehetoségekrol folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önöket.


Üdvözlettel:

WebEye Magyarország Kft. útdíj csapata
 


 


2013-07-05 péntek 12:27

Fontos tudnivalók az útdíj bevallással kapcsolatban!

 

Tisztelt Partnerünk!

Örömmel értesítjük, hogy az útdíj rendszerhez történo csatlakozási folyamat az utolsó fázisához érkezett. Az elmúlt három napban a korábbi döntésünkkel összhangban folyamatos ellenorzés mellett, elsosorban az Ön biztonságát szem elott tartva lépcsozetes ütemezéssel kezdtük el a jármuvek feljelentkeztetését, csökkentve ezzel a rendszer kezdeti muködési kockázatait.

Péntek este 20:00 órától - a WebEye Magyarország Kft. ígérete szerint - már tudni fog rendszerünkön keresztül regisztrálni.

Hogy segíthessük Önt abban, hogy a leheto leggördülékenyebben el tudja végezni ezt a folyamatot, leírtuk pontosan mit kell tennie, mire van szüksége a regisztrációhoz.

 

1. Ha még nem regisztrált...:

  • Töltse le a részletes jármulistát.
  • Ezt kitöltés után (FONTOS hogy minden adatot kitöltsön benne) küldje vissza az utdij@jarmukovetes.hu e-mail címre.
  • Az e-mail tárgya legyen: "Az Ön cégének neve" + jármutáblázat
  • Ezt a táblázatot rövid idon belül visszaküldjük Önnek a kitöltött szolgáltatói azonosítókkal.
  • Nagyon FONTOS, hogy ellenorizze az adatok helyességét.
  • Ezt követoen nyomtassa ki a táblázatot, írja alá, és bélyegezze le (ha több lapos a táblázat, akkor MINDEN LAPJÁT írja alá, és bélyegezze le).
  • Töltse le az egyedi szerzodést, értelemszeruen töltse ki, majd írja alá és bélyegezze le azt is.
  • A szerzodés megkötéséhez szükség van még egy aláírási címpéldányra is.
  • Ezt a 3 dokumentumot egy e-mailben küldje meg az utdij@jarmukovetes.hu e-mail címre. A levél tárgyába a következot írja: "Az Ön cégének neve" + útdíj szerzodés dokumentumok
  • Az eredeti dokumentumokat postán küldje el az alábbi címre: WebEye Magyarország Kft. - 1043 Budapest, Dugonics u. 11.

2. Ha már regisztrált...:

Akik az 1. pontban leírtakon már túl vannak, azok számára a folyamat a következoként folytatódik:

  • A HU-GO rendszerbe a WebEye Magyarország Kft. tájékoztatása alapján péntek 20:00 órától folyamatosan viszik fel az összes jármuvet. Ez a folyamat vasárnapra fejezodik be.
  • A felvitt jármuvek élesítését Ön tudja végrehajtani a visszaküldött jármutáblázatban található Eszköz azonosító (ID) és PIN kódok segítségével.
  • Nagyon FONTOS, hogy a HU-GO felületen a kódok összerendelésével már indítható lesz az eszközökön keresztüli önbevallás. Javasoljuk, hogy a kódok HU-GO rendszerbe történo bevitelekor vegyék figyelembe a jármuveikre már korábban megváltott viszonylati jegyek lejáratát, hiszen az összerendelést követoen a szakaszjegytépés azonnal elindul a rendszerben.

Az elmúlt napokban számos megerosítést kaptunk arra vonatkozóan, hogy a jegytépés rendben muködött, de mindenkinek felhívnánk a figyelmét arra, hogy az indulás tartogathat némi bizonytalanságot, ezért kérjük mindenképp olvassa el az ÁSZF-ben foglaltakat! Mivel a fent leírt folyamat országosan csaknem 10.000-es nagyságrendu jármu aktiválását jelenti, kérjük kollégáink irányába legyenek türelemmel, hiszen a beérkezo telefonhívások és megkeresések száma is napi szinten ezres nagyságrendu.

Bízunk abban, hogy a leírtak szerint az Ön részére mielobb elérheto lesz az eszközökön keresztüli útdíj bevallás.
Ha a fentieken túl bármilyen további kérdése lenne, kérjük keressen bennünket alábbi e-mail címünkön: utdij@jarmukovetes.hu

 

A sikeres indulásban bízva,

Üdvözlettel,

Lochner Group

 



2013-07-04 csütörtök

Tisztelt Ügyfelünk!


A részünkre visszaküldött szerzodéses dokumentumok között több hiányos, illetve aláírás és bélyegzo nélküli iratot találtunk.

A szolgáltató a szerzodéseket csak azt követoen tudja befogadni, és a jármuveket a HU-GO rendszerre kapcsolni, ha az összes szükséges dokumentumot egyben (azaz egy e-mailban egyszerre, illetve eredetiben egy borítékban az összes iratot) meg tudja részünkre és részükre is küldeni. Tehát nagyon fontos a gyors ügyintézés érdekében, hogy az alábbi dokumentumokat egyben küldje meg részünkre, illetve a WebEye Magyarország Kft. részére:

  • egyedi szerzodés aláírva, lebélyegezve
  • aláírási címpéldány (amennyiben egyéni vállalkozóról van szó, aláírási minta is elegendo)
  • jármulista melléklet, mely már tartalmazza az Eszköz ID-t és a PIN-t is, és minden egyes lapja cégszeruen alá van írva és le van bélyegezve.


Ezt a 3 iratot két helyre kell küldeni:

e-mailben: utdij@jarmukovetes.hu
levélben: WebEye Magyarország Kft. - 1043 Budapest, Dugonics u. 11.

Együttmuködését elore is köszönjük,

Lochner Group


 

2013-07-02 kedd

3 tipp viszonylati jegy vásárlásához


Viszonylati jegy vásárlása elott érdemes pontosan megtervezni az utunkat, mert bizonyos tényezok megdrágíthatják a fuvart. Lássuk azt a 3 legfontosabb tényezot, amit szem elott kell tartanunk a vásárláskor.

1. Regisztráció vagy alkalmi jegy?
Lehetoség van az ÁAK rendszerében ún. alkalmi viszonylati jegyet váltani, amelyhez ugyanúgy meg kell adni a jármu adatait, csak nem menti el a rendszer. A regisztráció azonban számos olyan elonnyel járhat, amiért érdemes erre idot szánni. Többek között áfás számlát sem lehet igényelni internetes alkalmi jegyvásárlás esetén.

2. Változott a terv, új jegy kell?
A fuvarosok és szállítmányozók tevékenysége folyamán nem egyszer fordul elo, hogy elore megtervezett útját módosítania kell rövid idon belül. Ez foleg FMCG területen fordul elo, ahol az élelmiszerek frissessége az elsodleges szempont a fuvarok során. A viszonylati jegy azonban út megkezdése elott legfeljebb 24 órával váltható vissza. Figyeljék a viszonylati jegy lejárati dátumát, hogy még idoben vissza tudják váltani, ha szükséges.

3. Merre menjek?
A viszonylati jegy vásárlása során a kiinduló és célállomás közötti útvonalat a HU-GO rendszere automatikusan adja meg. Költséget takaríthatunk meg, ha az útjainkat magunk tervezzük meg, és a jegy kiváltásakor megadunk 2-3 útba eso települést, hogy azon az úton menjünk, amelyik a legjobban megéri a számunkra.



2013-07-02 kedd

Elindult a második nap


Felelos szolgáltatóként egyelore fokozatosan engedjük ügyfeleink jármuveit a rendszerbe, és örömmel tapasztaljuk, hogy nincs fennakadás az adatok továbbításánál.

Mivel az ÁAK nem fogadja be addig az ügyféladatokat, amíg nem látja az adott bevallási közremuködo rendszerében, eloször nálunk kell regisztrálni az OBU azonosítót a jármu adatival együtt. Ugyanakkor elofordulhat, hogy mégsem engedi az ÁAK a regisztrációt annak ellenére, hogy nálunk már bejelentette az adatait. Ennek az az oka, hogy adatait még nem vittük fel adatbázisunkba épp azért, mert fokozatosan engedjük be a rendszerbe a jármuveket Ügyfeleink érdekében.

Természetesen minden ügyfelünket idoben értesítjük arról, hogy mikortól aktív az elektronikus útdíj bevallása. Addig viszont azt javasoljuk valamennyi úthasználónak, hogy továbbra is váltsanak viszonylati jegyet.


 

2013-06-29 szombat

Tisztelt Ügyfelünk!

 

A tegnapi napon megküldött levelünkkel összhangban szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a WebEye Magyarország Kft. mint bevallási közremuködo sikeres auditálása csütörtökön a késo esti órákban megtörtént.

A rendszer körül fennálló bizonytalanságok okán, az elso napon egy szuk tesztcsoport feljelentkeztetésével kezdjük el az operatív szolgáltatást. Az elso napokban folyamatosan monitorozzuk a szerverek muködését és a kapcsolat stabilitásának, minoségének függvényében töltjük fel a kódokat és indítjuk el az útdíj bevallási tevékenységünket.

A visszaküldött szerzodéseket folyamatosan dolgozzuk fel, az eszközeinken keresztüli útdíj bevallás kezdetérol az indulás elott minimum 12 órával megelozoen tájékoztatni fogjuk Önöket.

Az átmeneti idoszakban viszonylati jegy megvásárlásával szükséges az úthasználat biztosítása.

Tisztelettel kérjük Önöket, hogy az indulást segítsék azzal, hogy a regisztrációs lépésekrol, egyenlegfeltöltés módjáról tájékozódjanak az ÁAK weboldalain, illetve a HU-GO felületen, tekintettel arra, hogy Kollégáink erre vonatkozóan nem tudnak felvilágosítást adni.

Természetesen a következo napokban is igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a kialakult helyzetben továbbra is segítsük Önöket!

 

A sikeres indulásban bízva,

Üdvözlettel,

WebEye Magyarország Kft. Útdíj Csapata


 

2013-06-28 péntek

A szerzodéskötés folyamata az alábbi fobb lépésekbol áll:

 

  • Lochner Kft. elküldi a beérkezett részletes jármulista táblázatot a WebEye Magyarország Kft. felé, akik kitöltik azt a regisztrációs számokkal.
  • Ezután a WebEye Magyarország Kft. visszaküldi a kitöltött táblázatot a Lochner Kft-nek. Ezen táblázat már tartalmazza a regisztrációs számokat/kódokat.
  • A táblázatot ezt követoen a Lochner Kft. eljuttatja az ügyfélnek, akinek ezt alá kell írnia. Ez az aláírt dokumentum lesz az egyedi szerzodés egyik melléklete.
  • Ezután az ügyfélnek le kell töltenie az egyedi szerzodés sablont, illetve az ÁSZF-et a www.lochner.hu vagy a www.jarmukovetes.hu oldalról.
  • A letöltést követoen a szerzodést értelemszeruen ki kell tölteni, cégszeruen aláírni, és mellécsatolva a korábban már aláírt táblázatos formátumú mellékletet, továbbá csatolva hozzá az aláírási címpéldányt, azokat egyben összegyujtve, elektronikus formában visszaküldeni a Lochner Kft. utdij@jarmukovetes.hu e-mail címére. Az eredeti dokumentumokat levélben kell megküldeni a WebEye Magyarország Kft részére. Címük: WebEye Magyarország Kft. - 1043 Budapest, Dugonics u. 11.
  • Ezzel a szerzodéskötés megtörténik.
  • Ezt követoen már a WebEye Magyarország Kft. értesíti az ügyfelet, hogy mikor kapcsolja rá a jármuköveto rendszerét a HU-GO rendszerre.

 

FONTOS! A szerzodésnek és mellékleteinek visszaküldését az alábbi címekre kérjük:

elektronikusan: utdij@jarmukovetes.hu
postai úton: WebEye Magyarország Kft. - 1043 Budapest, Dugonics u. 11.






2013-06-28 péntek

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Jelen levelünkkel küldjük Önöknek a WebEye Magyarország Kft-n, mint bevallási közremuködon keresztül történo útdíj bevalláshoz szükséges dokumentumokat az alábbiak szerint:

A Bevallási Közremuködoi tevékenység igénybevételéhez kapcsolódó Egyedi Szerzodést.
A bevallási közremuködoi adatszolgáltatásra és hozzá kapcsolódó helymeghatározó szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-et.

Kérjük Önöket, hogy az útdíj bevallás elokészítéseként az egyedi szerzodést cégszeruen aláírni szíveskedjenek. FONTOS: Az Önök által megküldött táblázatok feldolgozása és kódok generálása elindult, ezeket hamarosan megküldjük Önöknek. Az egyedi szerzodések elválaszthatatlan részét képezik ezek a jármuadatok, így arra kérjük Önöket, hogy a kódokat is tartalmazó mellékleteket és az egyedi szerzodéseket majd együttesen aláírva szíveskedjenek visszaküldeni.

Felhívjuk figyelmüket arra, hogy a Bevallási Közremuködo Adatszolgáltatásának igénybevételéhez a Bevallási Közremuködovel a gépjármu tulajdonosa/üzembetartója (Díjfizetésre Kötelezett) kell, hogy a szerzodést megkösse.

A rendszerünkben történo rögzítéshez elfogadjuk a faxon, mail-en visszaküldött aláírással ellátott anyagokat is, de természetesen, amint lehetséges, postai vagy személyes úton is kérjük, juttassák el ezt részünkre! A WebEye Magyarország Kft. részére – annak erre irányuló kérése esetén – a cégkivonatuk, valamint az aláíró személyek aláírás-mintájának/aláírási címpéldányának megküldése is szükségessé válhat.

A szerzodések megküldésekor kérjük ügyeljenek arra, hogy a szerzodo félnek és a mellékletben feltüntetett partner névnek meg kell egyeznie a HU-GO rendszerben regisztráltakkal! (tulajdonos/üzembentartó/használó nevével) Tehát amennyiben ez nem így került feltüntetésre, kérjük a mellékletet eszerint szíveskedjenek módosítani és megküldeni részünkre. A csatolt bianco szerzodés pedig lehetoséget biztosít arra, hogy az Önök által módosított táblázat szerint aktualizálható legyen!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a WebEye Magyarország Kft. technikai csapata a rendszer indulásához kapcsolódó muködési kockázatok – ide értve ezzel az Önökre esetlegesen háruló kockázatokat is – minimalizálásának érdekében, a fokozatos rendszerterhelés mellett döntött. Úgy gondoljuk, hogy a bevezetést megelozo rendkívül feszített és gyors ütemu fejlesztés, valamint a rajtunk kívülálló körülményekre visszavezetheto minimális próbaüzem figyelembevételével mindez Ügyfeleinkkel közös érdekünk!

Kérjük tehát Önöket, készüljenek fel arra, hogy az indulást követo néhány napban az úthasználatukat viszonylati jegy megvásárlásával biztosítsák.

A rendszerbe történo beléptetésrol és aktiválásról mindenkit elozetesen értesíteni fogunk, a tényleges adatszolgáltatás indítását megelozo napon, de minimum 12 órával a kezdés elott. Kollégáink igyekeznek egy néhány órás idoablakot biztosítani az aktiváláshoz, annak érdekében, hogy a bevallás esetleges duplikálása elkerülheto legyen.

Felhívjuk figyelmüket, hogy korábbi tájékoztatásaink és a HU-GO felületen meghirdetett információkkal összhangban, a bevallási közremuködoi tevékenységünk megkezdésének feltétele, hogy az ÁAK Csatlakozási Engedélyünket kibocsássa, melyre még jelen levél írásakor nem került sor.

Kérjük továbbá Önöket, hogy a HU-GO felület használatára, a regisztrációs folyamatokra és a viszonylati jegy megvásárlására vonatkozó kérdéseikkel az ÁAK ügyfélszolgálati elérhetoségeit vegyék igénybe, mivel Kollégáink erre vonatkozóan sajnos nem tudnak felvilágosítást adni.

Mindezek mellett Kollégáink igyekeznek mindent elkövetni annak érdekében, hogy a kialakult helyzetben a leheto legnagyobb segítséget nyújtsák Önöknek!

 

A sikeres indulásban bízva,

WebEye Magyarország Útdíj Csapata

 

FONTOS!

Az aláírt egyedi szerzodéseket - a rendszerünkben történo rögzítéshez - kérjük az alábbi címek egyikére visszaküldeni:

E-mailben: utdij@jarmukovetes.hu
Faxon: +36 (62) 540 155

A továbbiakban kérjük, hogy a fenti dokumentumokat eredetiben (papír alapon és 2 példányban) postai vagy személyes úton is szíveskedjen eljuttatni az alábbi címre:

WebEye Magyarország Kft. - 1043 Budapest, Dugonics u. 11.

Letöltheto dokumentumok:

Egyedi Szerzodés

ÁSZF

 



2013-06-25 kedd

Tisztelt Ügyfelünk!

Mindenek elott örömmel tájékoztatjuk, hogy az e-Útdíj rendszerben partnerünk a WebEye Magyarország Kft. a Bevallási Közremuködoként történo szerepkör betöltéséhez szükséges munkálatok utolsó fázisába lépett.

Jelen levelünkben arról szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a következo napok forgatókönyve hogyan alakul, illetve alakulhat, hiszen az útdíjbevallás elindításához még számos feltétel megléte szükséges.

 

Általános tájékoztatásunk

A kituzött céldátumok szerint partnerünk a WebEye Magyarország Kft. még ezen a héten átesik azon az auditálási folyamaton, mely lehetoséget biztosít a Bevallási Közremuködoi tevékenységük megkezdéséhez. Az audit eredményérol weboldalaikon, illetve az Állami Autópálya Kezelo (ÁAK) honlapján fognak információt találni.

Fontos, hogy a bevallási közremuködoi szerzodések megkötése, illetve az útdíj rendszerben használandó azonosítók kiosztása csak ezt követoen indítható el. Kollégáink, ahogy az elmúlt hetekben is minden nap, továbbra is meghosszabbított munkaidovel igyekeznek az idoközben megtízszerezodött ügyféligényeket és kérdéseket kezelni. Amennyiben mindezek ellenére ügyfélmenedzsereinket nem sikerül elérnie, kérjük legyen türelemmel, megkeressük Önt és lehetoségeink szerint a kialakult helyzethez mérten fogunk minden érdeklodot tájékoztatni.

Szeretnénk felkészíteni Önt arra is, hogy a specializáltan útdíjbevallásra létrehozott Pass&GO és Road csomagokban elérheto célhardver (OBU) induló készletek is korlátosak, valamint az eddigi rendkívüli ütemben növekvo eloregisztrációk is arra utalnak, hogy az az elso hetekben a lekötött beszállítói kapacitások sem fogják fedezni a jelentkezo igényeket. Amennyiben nem tudjuk Ügyfeleinket átmenetileg ilyen eszközzel kiszolgálni, úgy a "hagyományos" GPS berendezéseinket ajánljuk, melyek szintén alkalmasak útdíjbevallásra, illetve rendkívül széles szolgáltatási igényt képesek kiszolgálni a már 14 országban elérheto és megismert WebEye minoségben.

 

További teendoink

Fontos tudnivaló, hogy Ügyfeleink nem kapcsolódnak automatikusan a GPS alapú útdíj bevalláshoz akkor sem, ha muködo WebEye eszközük erre alkalmas. Ahhoz, hogy az Ön adatait továbbítsuk a WebEye Magyarország Kft. és általuk az ÁAK felé, eloször Bevallási Közremuködoi szerzodést szükséges kötnie közvetlenül a WebEye Magyarország Kft.-vel. Amennyiben ez megtörténik, partnerünk a WebEye Magyarország Kft. az egyes fedélzeti egységekhez egyedi azonosító számot generál, melyek segítségével lehetséges a HU-GO felületen az adminisztráció az Ön számára.

A Bevallási Közremuködoi szerzodéskötéshez Önnek az alábbiakat kell tennie:

  • Megküldi részünkre a részletes jármulistát, a mellékelt táblázatot kitöltve, melyre a bevallási szolgáltatást igénybe kívánja venni.
  • A kitöltött táblázatot visszaküldi a következo e-mail címre: utdij@jarmukovetes.hu
  • Az adott jármuvek vonatkozásában kollégáink ellenorzik az eszközök megfeleloségét, illetve Társaságunk az egyedi kódokat legenerálja.
  • Munkatársunk az egyedi kódokat megküldi Önnek a Bevallási Közremuködoi szerzodéssel egyidejuleg.
  • A szerzodést aláírva, a mellékleteket értelemszeruen kitöltve visszajuttatja Társaságunkhoz.
  • Társaságunk a bevallás aktiválásáról tájékoztatja Önt.


Amennyiben olyan jármuvekre is ki szeretné terjeszteni az e-Útdíj bevallását, mely jelenleg még nem rendelkezik WebEye jármuköveto egységgel, akkor kérjük a megküldött listában megadni szíveskedjen, hogy ez új igény, illetve a választott szolgáltatási csomag nevét is. Ebben az esetben elokészítjük a szerzodését, illetve a kollégáink keresni fogják szerelési idopont egyeztetése céljából.

Kérjük ne feledkezzen meg róla, hogy mindezen túl, Önnek a HU-GO rendszerben is el kell végeznie a szükséges adminisztrációs feladatokat.

 

Általános javaslatunk

Kérjük, hogy a felfokozott helyzetben is kello megfontolással és körültekintéssel csatlakozzon az e-Útdíj rendszerhez!

A rendkívüli ütemben történo rendszerkialakítás következtében, az indulás során vélhetoen még eloforduló rendszerhibák, illetve az ilyen esetben szükségtelenül feltöltött egyenlegek okán javasoljuk Ügyfeleinknek, hogy amennyiben megtehetik, úgy minden eshetoségre felkészülve az indulás elso napjaiban viszonylati jegy megvásárlásával vallják be úthasználatukat az ÁAK felé. Az Ön érdekeit szem elott tartva javasoljuk mindezt, hiszen így többek között az is elkerülheto, hogy a feltöltött egyenlegen feleslegesen álljanak pénzeszközei.

Bízunk benne, hogy az elso napok tapasztalatai után nyugodt szívvel merjük valamennyi Partnerünket csatlakoztatni a GPS alapú útdíj bevallás rendszeréhez.

Az indulással kapcsolatban az ÁAK részérol percrol-percre új információk látnak napvilágot, amirol mi is folyamatosan kapjuk a legfrissebb értesítéseket, ezért ügyfél-kapcsolattartóink a tolük telheto módon próbálják Önt is informálni telefonon, vagy tájékoztató leveleinken, illetve partnerünk honlapjain (http://hu.webeye.eu; http://utdij-bevallas.hu) keresztül. Éppen ezért, kérjük, fokozottan figyelje a cégünktol érkezo leveleket és megkereséseket.

Bízunk benne, hogy az elektronikus útdíj Bevallási Közremuködojeként is bizalmat szavaz nekünk és együtt tudunk majd csatlakozni az új rendszerhez.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:


1. Mit írjak az 'Össztömeg' (G) oszlopba?

Ide a jármu megengedett legnagyobb (szerelvénnyel együtt értendo) össztömegét kell beírni.


2. Milyen elérhetoségeket adjak meg az 'értesítési SMS szám', az 'értesítési hanghívás szám', és az 'e-mail cím' (I, J, K) oszlopokban?

Kérésünk az, hogy mindenképp élo telefonszám és e-mail cím legyen megadva, amit rendszeresen figyelnek, ugyanis ezekre olyan értesítéseket küldenek majd, mint pl. "rendszerhiba miatt nincs követés", vagy "vásároljanak viszonylati jegyet" stb.


3. A 'Választott szolgáltatási csomag' (M) oszlopába mi kerüljön?

Eddigi tapasztalataink alapján azt javasoljuk, hogy hagyja üresen az oszlopot. A beérkezo jármulista táblázatokat kollégáink összevetik a rendszerben tárolt adatokkal, s az alapján mi töltjük ki azt.


4. Mi a teendom, ha több jármuvet vinnék fel a táblázatba?

Több jármu/rendszám esetén kérjük, hogy minden egyes sor, minden egyes adatát szíveskedjen kitölteni, még abban az esetben is, ha azonosak a kategóriák, besorolások, típusok, tömegek, az értesítési számok és a címek.