Karrier a lochnernél
Személyi asszisztens
Szeged  1-3 év tapasztalat  Teljes munkaidő  Folyamatos jelentkezés

👋 Mi vagyunk a Lochner Group, és szeretnénk, ha Te lennél az új ügyvezetői személyi asszisztensünk!

Történetünk a vagyonvédelem területén több mint 30 évvel ezelőtt kezdődött. Nagy utat tettünk meg, mire a vagyonvédelem és biztonságtechnika területén a magyar piac egyik meghatározó, élvonalbeli vállalatává fejlődtünk.

Csapatunk kizárólag a legkiválóbb szakemberekből áll, akik nap mint nap azzal az elhivatottsággal ébrednek, hogy a vállalatok és a magánszemélyek értékeit és életét biztonságban tudhassuk.

Termékeink közt megtalálhatók a bel- és kültéri vagyonvédelmi rendszerek rendkívül széles palettája, amelyek működését 24 órás távfelügyeleti- és járőrszolgálattal tesszük teljessé. Kültéri vagyonvédelmi megoldásaink közül az elektromos kerítésvédelem leghatékonyabb rendszerével kizárólagosan mi foglalkozunk a hazai piacon!

💼 Személyi asszisztensként ezekkel a feladatokkal fogsz nálunk találkozni:

Ügyvezető munkájának támogatása:

  • Tárgyalásainak előkészítése, időpont egyeztetés, partnerekkel való kapcsolattartás, partnerek fogadása
  • Levelezéseinek, telefonhívásainak teljes körű kezelése
  • Személyi asszisztencia, vezető időbeosztásának támogatása, határidők nyilvántartása
  • Vezetői megbeszélések szervezése, azokon való részvétel és jegyzőkönyv vezetés
  • Prezentációk, összefoglalók készítése/ előkészítése
  • Költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások előkészítése
  • Irodai adminisztráció, dokumentumok és nyilvántartások naprakész vezetése
  • Feladatok nyomon követése, ellenőrzése
  • Folyamatos jelentés az ügyvezetők felé
  • Ügyvezetői álláspontok képviselése a különböző területi megbeszéléseken
  • Kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel

Egyéb feladatok:

  • Megrendelések rögzítése
  • Készletfigyelés
  • Díjbekérő kiállítása
  • Szállítólevél készítés és számlázás
  • Árazáshoz kötött feladatok

📈 Mindenképpen várjuk jelentkezésedet, ha:

  • Tanulmányaidat legalább középfokon végezted
  • Könnyen érted és megérteted magad angolul
  • Rendelkezel releváns tapasztalattal a személyi asszisztensi pozícióban
  • Rutinosan használod az MS Office programokat, különösen az Excelt és a Word-öt
  • Kimagasló szervezői és kommunikációs készségek birtokában vagy
  • Rendelkezel a folyamatosan megbízható és pontos információ-szolgáltatás varázslatos képességével, még szoros határidők mellett is
  • Szeretsz és tudsz is akár önállóan, akár csapatban dolgozni
  • Pörgős és lelkes személyiségeddel könnyedén veszed a nagyobb terhelést is
  • A rád bízott információkat a legszigorúbban, bizalmasan kezeled
  • Képes vagy figyelmedet szerte ágazóan megosztani
  • Azonnal átlátod az irodán belüli folyamatokat

🎁 Aminek még örülünk:

  • Rendelkezel B kategóriás jogosítvánnyal és vezetési rutinnal
  • 10 ujjas gépeléssel villámgyorsan billentyűzetre veted az elhangzó információkat
  • Korábbi munkáid során volt már dolgod valamilyen vállalatirányítási rendszerrel
  • Munkádban is olyan precíz és megbízható vagy, mint a magánéletedben
  • Proaktív hozzáállásoddal lendületet adsz a csapatodnak
  • Az eléd gördülő problémákat kreatívan oldod meg

🎖️ Ez vár a Lochnernél:

  • Nálunk az iparágban is kiemelkedő bérezésben lesz részed
  • Minden hónap elején garantált fizetésre számíthatsz
  • Teljes munkaidős, megbízhatóan bejelentett munkára várunk
  • Stabil vállalati hátterünknek köszönhetően biztonságban tudhatod a jövőd
  • Modern, inspiráló munkakörnyezet fogad minden reggel
  • Az első perctől kezdve támogatunk a szervezeti felépítés és a csapat megismerésében
  • Rendszeresen szervezünk remek hangulatú csapatépítő programokat. Nálunk nem csak kollégák, hanem barátok is várnak!
  • Megismerkedhetsz a biztonságtechnika és a vagyonvédelem világával
  • A munkaidőt rugalmasan kezeljük, és teret adunk a magánügyeid intézésének is
  • A hétvége nálunk is hétvége, ezért kizárólag hétfőtől péntekig fogsz dolgozni

🏢 A munkavégzés helye:

Magas színvonalú, modern, nyugodt munkakörnyezetbe várunk Irodaházunkban, amely Szegeden, a Szilánk köz 3. szám alatt található. Mindegy, hogy kerékpárral, autóval, vagy épp busszal jönnél, minden formában kényelmesen idejuthatsz, és járművedet is biztonságban tudhatod!

Szimpatikus az állás? Ezek a következő lépések:

Töltsd ki az alábbi űrlapot, amivel meg fogjuk kapni az önéletrajzodat is.

Amennyiben önéletrajzod alapján szeretnénk személyesen is megismerni, pár napon belül keresni fogunk, hogy egyeztessünk egy személyes találkozóról.

Az első interjún beszélgetünk egy kicsit, hogy jobban megismerjünk, illetve beavatunk a munka részleteibe.

Ha továbbjutottál, meghívunk egy második interjúra is, ahol többek között Ügyvezető úrral fogsz beszélgetni

Amennyiben Téged találunk a legrátermettebbnek, pár nap múlva már kezdődhet is a Lochneres karriered!

u

Kérdésed van?

Írd meg nekünk a hr@lochner.hu e-mail-címre a pozíció megjelölésével, vagy hívj hétfőtől péntekig 08:00-16:00-ig a +36-30/436-5844 (mellék: 600) telefonszámon.

Jelentkezz hozzánk még ma!

Kapcsolati adatok kitöltése
Önéletrajz feltöltése

Engedélyezett fájltípusok: doc, docx, pdf

Lochner Vagyonvédelmi, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

6724 Szeged,
Szilánk köz 3.

Telefon: +36 (30) 436 5844
Skype: lochnerszeged
E-mail: info@lochner.hu

Ügyfélszolgálati nyitvatartásunk

Hétfő: 07:30-16:30
Kedd: 07:30-16:30
Szerda: 07:30-16:30
Csütörtök: 07:30-16:30
Péntek: 07:30-14:30