👋 Mi vagyunk a Lochner Group, és szeretnénk, ha Te lennél a Belső üzemeltetési munkatársunk!
Történetünk a vagyonvédelem területén több mint 30 évvel ezelőtt kezdődött. Nagy utat tettünk meg, mire a vagyonvédelem és biztonságtechnika területén a magyar piac egyik meghatározó, élvonalbeli vállalatává fejlődtünk.
Csapatunk kizárólag a legkiválóbb szakemberekből áll, akik nap mint nap azzal az elhivatottsággal ébrednek, hogy a vállalatok és a magánszemélyek értékeit és életét biztonságban tudhassuk.
Termékeink közt megtalálhatók a bel- és kültéri vagyonvédelmi rendszerek rendkívül széles palettája, amelyek működését 24 órás távfelügyeleti- és járőrszolgálattal tesszük teljessé.
💼 Belső üzemeltetési szakemberként ezekkel a feladatokkal fogsz nálunk találkozni:
- Belső üzemeltetési, rendszergazdai feladatok ellátása
- Szerver és belső hálózatok működtetése és karbantartása
- IP telefonhálózat üzemeltetése és karbantartása
- Belső konfigurálási feladatok elvégzése
- Belső IT infrastruktúra működtetése közreműködő alvállalkozóval együttműködve
- Közreműködő alvállalkozóval való kapcsolattartás, általuk végzett szolgáltatások belső támogatása
- Távfelügyeleti, üzemeltetési üzletág műszaki, szakmai támogatása
- Műszaki hibák fogadása, szűrése, a hibák megoldásában műszaki segítségnyújtás
- Kamerarendszer beállításával, működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása
- Üzletágvezető munkájának szakmai megtámogatása, asszisztencia nyújtása
📈 Mindenképpen várjuk jelentkezésedet, ha:
- Rendelkezel legalább középfokú szakirányú informatikai végzettséggel
- Rendelkezel legalább 1 éves hasonló területen szerzett tapasztalattal
- Műszaki gondolkodásmóddal rendelkezel
- Jól kommunikálsz ügyfél-problémák kezelése kapcsán, a felmerülő problémákat higgadtan, segítőkészen és udvariasan kezeled
- Képes vagy az önálló munkavégzésre és az agilis gondolkodásmódra
- Képes vagy a megoldandó helyzetekhez proaktívan hozzáállni
- Tudsz rendszerszemlélettel gondolkodni
🎁 Aminek még örülünk:
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Vállalat-irányítási rendszer kezelésében való jártasság
🏢 A munkavégzés helye:
Magas színvonalú, modern, nyugodt munkakörnyezetbe várunk Irodaházunkban, amely Szegeden, a Szilánk köz 3. szám alatt található. Mindegy, hogy kerékpárral, autóval, vagy épp busszal jönnél, minden formában kényelmesen idejuthatsz, és járművedet is biztonságban tudhatod!
Szimpatikus az állás? Ezek a következő lépések:
Küldd el a szakmai önéletrajzodat a hr@lochner.hu email címre.
Amennyiben önéletrajzod alapján szeretnénk személyesen is megismerni, pár napon belül keresni fogunk, hogy egyeztessünk egy személyes találkozóról.
Az első interjún beszélgetünk egy kicsit, hogy jobban megismerjünk, illetve beavatunk a munka részleteibe.
Ha továbbjutottál, meghívunk egy második interjúra is, ahol a cég vezetésével is megismerkedhetsz.
Amennyiben Téged találunk a legrátermettebbnek, pár nap múlva már kezdődhet is a Lochneres karriered!
Alig várjuk, hogy megismerhessünk!

6724 Szeged,
Szilánk köz 3.
Telefon: +36 (30) 436 5844
E-mail: info@lochner.hu
Ügyfélszolgálati nyitvatartásunk
Hétfő: 07:30-16:30
Kedd: 07:30-16:30
Szerda: 07:30-16:30
Csütörtök: 07:30-16:30
Péntek: 07:30-14:30
Egyéb információk, hasznos linkek
Adatvédelem>
Panaszkezelési tájékoztató >
Általános szerződési feltételek >
ISO tanúsítvány >
Minőségpolitika >
Online ügyfélkapu >