GINOP-3.2.2-8.2.4-16-2017-00774
Az innoManagement felhőalapú SaaS vállalatirányítási rendszer bevezetése a Lochner Kft-nél
Az Európai Regionális Fejlesztési Alapból és a hazai központi költségvetés 7,99 millió forintos támogatásának segítségével a Lochner Kft vállalati komplex infokommunikációs felhőalapú online fejlesztésre kapott lehetőséget, mellyel a vállalkozás mindennapi működésének hatékonyabbá tételét tudja megvalósítani.
A beruházás célja:
Jelen beruházással a Lochner Kft-nél korábban üzemeltett vállalatirányítási rendszert tudja lecserélni egy teljesen új, merőben hatékonyabb online felhőalapú modern rendszerre. A rendszer bevezetésével hatékonyabbá válik a cég mindennapi ügymenete, gyorsabbá válik a cégen belül kialakított folyamatok. A pályázat során az új rendszer bevezetése, és teljeskörű betanítása fog megvalósulni.
A fejlesztés célcsoportja:
- A vállalkozásunk munkavállalói, vezetői, akik a mindennapi munkavégzésük során használni fogják a bevezetésre kerülő rendszert
Projekt adatok:
Projekt kedvezményezettje: Lochner Kft
Projekt teljes költsége: 19.998.984 Ft
Projekt vissza nem térítendő támogatása: 7.999.593 Ft
Projekt keretében igényelt kamattámogatott kölcsön: 9.999.492 Ft
Projekt intenzitása: 40%
Projekt tervezett befejezése: 2019.09.30.
A Projekt megvalósulási helyszíne: 6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 3-5.
A projekt a következő közreműködő szervezet támogatásával valósult meg:
Pénzügyminisztérium
Cím: 1539 Budapest, Postafiók: 684
E-mail: gazdasagfejlesztes@pm.gov.hu
Infovonal: 06-40-200-617
Honlap: www.palyazat.gov.hu
6724 Szeged,
Szilánk köz 3.
Telefon: +36 (30) 436 5844
E-mail: info@lochner.hu
Ügyfélszolgálati nyitvatartásunk
Hétfő: 07:30-16:30
Kedd: 07:30-16:30
Szerda: 07:30-16:30
Csütörtök: 07:30-16:30
Péntek: 07:30-14:30
Adatvédelem>
Panaszkezelési tájékoztató >
Általános szerződési feltételek >
ISO tanúsítvány >
Minőségpolitika >
Online ügyfélkapu >