GINOP-3.2.2-8.2.4-16-2017-00774

Az innoManagement felhőalapú SaaS vállalatirányítási rendszer bevezetése a Lochner Kft-nél

 

Az Európai Regionális Fejlesztési Alapból és a hazai központi költségvetés 7,99 millió forintos támogatásának segítségével a Lochner Kft vállalati komplex infokommunikációs felhőalapú online fejlesztésre kapott lehetőséget, mellyel a vállalkozás mindennapi működésének hatékonyabbá tételét tudja megvalósítani.

 

A beruházás célja:

 Jelen beruházással a Lochner Kft-nél korábban üzemeltett vállalatirányítási rendszert tudja lecserélni egy teljesen új, merőben hatékonyabb online felhőalapú modern rendszerre. A rendszer bevezetésével hatékonyabbá válik a cég mindennapi ügymenete, gyorsabbá válik a cégen belül kialakított folyamatok. A pályázat során az új rendszer bevezetése, és teljeskörű betanítása fog megvalósulni.

 

A fejlesztés célcsoportja:

  • A vállalkozásunk munkavállalói, vezetői, akik a mindennapi munkavégzésük során használni fogják a bevezetésre kerülő rendszert

 

Projekt adatok:

Projekt kedvezményezettje: Lochner Kft

Projekt teljes költsége: 19.998.984 Ft

Projekt vissza nem térítendő támogatása: 7.999.593 Ft

Projekt keretében igényelt kamattámogatott kölcsön: 9.999.492 Ft

Projekt intenzitása: 40%

Projekt tervezett befejezése: 2019.09.30.

 

A Projekt megvalósulási helyszíne: 6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 3-5.

 

A projekt a következő közreműködő szervezet támogatásával valósult meg:

Pénzügyminisztérium

Cím: 1539 Budapest, Postafiók: 684

E-mail: gazdasagfejlesztes@pm.gov.hu

Infovonal: 06-40-200-617

Honlap: www.palyazat.gov.hu

 

Lochner Vagyonvédelmi, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

6724 Szeged,
Vásárhelyi Pál u. 3-5.

Telefon: +36 (30) 436 5844
Skype: lochnerszeged
E-mail: info@lochner.hu

Ügyfélszolgálati nyitvatartásunk

Hétfő: 07:30-16:30
Kedd: 07:30-16:30
Szerda: 07:30-16:30
Csütörtök: 07:30-16:30
Péntek: 07:30-14:30

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy társaságunk személyes ügyfélszolgálata, illetve pénztára további rendelkezésig zárva tart az új típusú koronavírus további terjedésének megakadályozása céljából, az Ön és kollégáink egészségének, biztonságának megóvása érdekében. Kérjük, hogy ezen időszakban válassza a továbbra is működő online felületeinket, illetve központi telefonszámunkat, vagy megkeresését eljuttathatja hozzánk írásban is, e-mail- és postacímünk bármelyikére. Honlapunkon minden információt megtalál, online felületeink használatával időt és energiát takaríthat meg. Számlái befizetéséhez sem szükséges irodánkat felkeresnie, azok befizetését intézheti átutalással elektronikusan, vagy csekkes postai befizetéssel. Társaságunk folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzettel kapcsolatos fejleményeket, további intézkedést szükség esetén ennek ismeretében teszünk.

 

Elérhetőségeink: 
Diszpécser szolgálat: +36 30 299 7444
Műszaki hibabejelentés, karbantartás:
Elektromos kerítés:
Göndös Tamás +36 30 288 0272, gondos.tamas@lochner.hu
Kiss György +36 30 141 0268, kiss.gyorgy.peter@lochner.hu
Riasztórendszer, kamera rendszer:
Rostás Roland +36 30 386 4228, support@lochner.hu
Pécsi Norbert +36 30 655 5535, pecsi.norbert@lochnergroup.hu
Számlázással kapcsolatosan: 
Kacziba Edina +36 30 436 5844 500-as mellék, szamlazas@lochner.hu
Szerződéssel kapcsolatosan: 
Geleta Liliána +36 30 181 4011, szerzodes@lochner.hu
Személyi asszisztens: 
Kanyó Klaudia +36 30 195 3792, office@lochner.hu
Ingatlannal kapcsolatosan:
Farkas Zsolt Géza +36 30 815 4583, farkas.zsolt.geza@lochner.hu