GINOP-3.2.2-8.2.4-16-2017-00774

Az innoManagement felhőalapú SaaS vállalatirányítási rendszer bevezetése a Lochner Kft-nél

 

Az Európai Regionális Fejlesztési Alapból és a hazai központi költségvetés 7,99 millió forintos támogatásának segítségével a Lochner Kft vállalati komplex infokommunikációs felhőalapú online fejlesztésre kapott lehetőséget, mellyel a vállalkozás mindennapi működésének hatékonyabbá tételét tudja megvalósítani.

 

A beruházás célja:

 Jelen beruházással a Lochner Kft-nél korábban üzemeltett vállalatirányítási rendszert tudja lecserélni egy teljesen új, merőben hatékonyabb online felhőalapú modern rendszerre. A rendszer bevezetésével hatékonyabbá válik a cég mindennapi ügymenete, gyorsabbá válik a cégen belül kialakított folyamatok. A pályázat során az új rendszer bevezetése, és teljeskörű betanítása fog megvalósulni.

 

A fejlesztés célcsoportja:

  • A vállalkozásunk munkavállalói, vezetői, akik a mindennapi munkavégzésük során használni fogják a bevezetésre kerülő rendszert

 

Projekt adatok:

Projekt kedvezményezettje: Lochner Kft

Projekt teljes költsége: 19.998.984 Ft

Projekt vissza nem térítendő támogatása: 7.999.593 Ft

Projekt keretében igényelt kamattámogatott kölcsön: 9.999.492 Ft

Projekt intenzitása: 40%

Projekt tervezett befejezése: 2019.09.30.

 

A Projekt megvalósulási helyszíne: 6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u. 3-5.

 

A projekt a következő közreműködő szervezet támogatásával valósult meg:

Pénzügyminisztérium

Cím: 1539 Budapest, Postafiók: 684

E-mail: gazdasagfejlesztes@pm.gov.hu

Infovonal: 06-40-200-617

Honlap: www.palyazat.gov.hu

 

Lochner Vagyonvédelmi, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

6724 Szeged,
Vásárhelyi Pál u. 3-5.

Telefon: +36 (30) 436 5844
Skype: lochnerszeged
E-mail: info@lochner.hu

Ügyfélszolgálati nyitvatartásunk

Hétfő: 07:30-16:30
Kedd: 07:30-16:30
Szerda: 07:30-16:30
Csütörtök: 07:30-16:30
Péntek: 07:30-14:30