Karrier a lochnernél
Pénzügyi asszisztens – teljes vagy részmunkaidős foglalkoztatásban
Szeged  2-3 év tapasztalat  Részmunkaidő  Folyamatos jelentkezés

👋 Mi vagyunk a Lochner Group, és szeretnénk, ha Te lennél a pénzügyi asszisztensünk!

Történetünk a vagyonvédelem területén 30 évvel ezelőtt kezdődött. Nagy utat tettünk meg, mire a vagyonvédelem és biztonságtechnika területén a magyar piac egyik meghatározó, élvonalbeli vállalatává fejlődtünk.

Csapatunk kizárólag a legkiválóbb szakemberekből áll, akik nap mint nap azzal az elhivatottsággal ébrednek, hogy a vállalatok és a magánszemélyek értékeit és életét biztonságban tudhassuk.

Termékeink közt megtalálhatók a bel- és kültéri vagyonvédelmi rendszerek rendkívül széles palettája, amelyek működését 24 órás távfelügyeleti- és járőrszolgálattal tesszük teljessé. Kültéri vagyonvédelmi megoldásaink közül az elektromos kerítésvédelem leghatékonyabb rendszerével kizárólagosan mi foglalkozunk a hazai piacon!

💼 Pénzügyi asszisztensként ezekkel a feladatokkal fogsz nálunk találkozni:

  • Beérkező számlák ellenőrzése, integrált rendszerbe történő rögzítése
  • Kimenő számlák ellenőrzése, elkészítése
  • Kintlévőségkezelés, partnerekkel való kapcsolattartás emailen, telefonon
  • Pénztár kezelése
  • Banki felület kezelése, utalások, teljesítések rögzítése
  • Együttműködés a társosztályokkal

📈 Mindenképpen várjuk jelentkezésedet, ha:

  • Rendelkezel pénzügyi-számviteli középfokú vagy felsőfokú végzettséggel
  • Több éves szakmai tapasztalattal, használható szakmai tudással rendelkezel pénzügy/számvitel területén
  • Rutinosan használod az MS Office programokat, kifejezetten az Excel és a Word programot
  • Munkádban precíz és megbízható vagy
  • Szeretsz és tudsz is akár önállóan, akár csapatban dolgozni
  • Pörgős és lelkes személyiségeddel könnyedén veszed a nagyobb munkaterhelést is
  • Proaktív a hozzáállásod, megoldásközpontú a gondolkodásod
  • Kimagasló a kommunikációs képességed szóban és írásban egyaránt

🎁 Aminek még örülünk:

  • Rendelkezel mérlegképes könyvelői végzettséggel
  • Munkáid során dolgoztál már vállalatirányítási rendszerrel

🎖️ Ez vár a Lochnernél:

  • Nálunk az iparágban is kiemelkedő bérezésben lesz részed
  • Teljes vagy részmunkaidős állást kínálunk
  • Stabil vállalati hátterünknek köszönhetően biztonságban tudhatod a jövőd
  • Modern, inspiráló munkakörnyezet fogad minden reggel
  • Az első perctől kezdve támogatunk a szervezeti felépítés és a csapat megismerésében
  • Rendszeresen szervezünk remek hangulatú csapatépítő programokat. Nálunk nem csak kollégák, hanem barátok is várnak!
  • Megismerkedhetsz a biztonságtechnika és a vagyonvédelem világával
  • A munkaidőt rugalmasan kezeljük, és teret adunk a magánügyeid intézésének is
  • A hétvége nálunk is hétvége, ezért kizárólag hétfőtől péntekig fogsz dolgozni
  • Korlátlan kávé fogyasztás vár az étkezőben

🏢 A munkavégzés helye:

Magas színvonalú, modern, nyugodt munkakörnyezetbe várunk Irodaházunkban, amely Szegeden, a Szilánk köz 3. szám alatt található. Mindegy, hogy kerékpárral, autóval, vagy épp busszal jönnél, minden formában kényelmesen idejuthatsz, és járművedet is biztonságban tudhatod!

Szimpatikus az állás? Ezek a következő lépések:

Küldd el fényképes önéletrajzodat a hr@lochner.hu email címre. A tárgy mezőben ne felejtsd el feltüntetni a nevedet és a megpályázni kívánt munkakört!

Amennyiben önéletrajzod alapján szeretnénk személyesen is megismerni, pár napon belül keresni fogunk, hogy egyeztessünk egy személyes találkozóról.

Az első interjún beszélgetünk egy kicsit, hogy jobban megismerjünk, illetve beavatunk a munka részleteibe.

Amennyiben Téged találunk a legrátermettebbnek, pár nap múlva már kezdődhet is a Lochneres karriered!

Várjuk jelentkezésedet!

Lochner Vagyonvédelmi, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

6724 Szeged,
Szilánk köz 3.

Telefon: +36 (30) 436 5844
E-mail: info@lochner.hu

Ügyfélszolgálati nyitvatartásunk

Hétfő: 07:30-16:30
Kedd: 07:30-16:30
Szerda: 07:30-16:30
Csütörtök: 07:30-16:30
Péntek: 07:30-14:30